e hënë, 25 qershor 2007

25.juni

Tristesse har grebet mig! Og det er jo ret trist, men jeg kan simpelthen ikke nå at få fulgt op på disse 23 ting. Vagter, sommerdepotkassationer, videokassationer, bibliotek.dk-bestillinger, afviste ditto og alt det øvrige, som også har 1.prioritet, tager min tid. Der er ikke timer nok i døgnet! Og opfølgningskurserne ligger i mine vagter. Godt nok kunne jeg være mødt før tid i dag, men da jeg også prioriterer at holde mig i form, så jeg kan komme på arbejde hver dag og ikke bidrage til kommunens høje sygestatistik, så valgte jeg min mandagmorgenløbetur inden mødetid.

2 komente:

Marit tha...

Jeg føler med dig, sådan har jeg det også. Hvordan skal vi nå det hele?

Agnete Hjorth tha...

Enig. I må jo trøste hinanden over en kop øl i aften. Jeg kommer desværre ikke. Bruger til gengæld et par timer af min lørdagsfridag på at nå et par "ting" - men det er vel egentlig heller ikke meningen.